29-04-2021
Forholdsregler og tiltag hos Hobro Boligforening i forbindelse med Coronavirus (gældende fra 7. april 2021)
Boligforeningens åbnings- og telefontider:
Administrationen på Smedevej 28:
Kontoret er lukket for personlig betjening foreløbigt frem til og med 11. juni 2021.
Telefonerne er åbne mandag – torsdag fra kl. 9 - 14, fredag fra kl. 9 - 12.
Beboerservice:
Der er ingen personlig betjening på kontoret i Beboerservice.
Telefonen er åben mandag – torsdag fra kl. 9 – 14, fredag fra kl. 9 - 12.
Udenfor åbningstiden i Beboerservice, skal du ved akut skade i din bolig, kontakte vores akut skadeservice:
Polygon på tlf. 72 28 28 19
For at beskytte medarbejdere, beboere og boligsøgende på bedst mulig vis, har boligforeningen derudover vedtaget følgende:
Tiltag og forholdsregler i administration og beboerservice:
Administrationen er lukket for personlig betjening p.g.a. Covid-19 restriktionerne, foreløbigt frem til og med 11. juni 2021.
Pas på hinanden.
Hobro Boligforening
Link til hjemmeside om Corona
Link til ofte stillede spørgsmål om Corona
Boligforeningens åbnings- og telefontider:
Administrationen på Smedevej 28:
Kontoret er lukket for personlig betjening foreløbigt frem til og med 11. juni 2021.
Telefonerne er åbne mandag – torsdag fra kl. 9 - 14, fredag fra kl. 9 - 12.
Beboerservice:
Der er ingen personlig betjening på kontoret i Beboerservice.
Telefonen er åben mandag – torsdag fra kl. 9 – 14, fredag fra kl. 9 - 12.
Udenfor åbningstiden i Beboerservice, skal du ved akut skade i din bolig, kontakte vores akut skadeservice:
Polygon på tlf. 72 28 28 19
For at beskytte medarbejdere, beboere og boligsøgende på bedst mulig vis, har boligforeningen derudover vedtaget følgende:
Tiltag og forholdsregler i administration og beboerservice:
Administrationen er lukket for personlig betjening p.g.a. Covid-19 restriktionerne, foreløbigt frem til og med 11. juni 2021.
Vi anbefaler at man så vidt muligt bruger vores digitale løsninger ved f.eks. opsigelser, lejekontrakt m.v.
Skal du aflevere breve, lejekontrakter, opsigelser mv. i papirform, skal de så vidt muligt i vores postkasse i indkørslen på Smedevej 28.
Adgang til administrationen kan kun ske ved forudgående aftale.
I Beboerservice er der vedtaget følgende tiltag og forholdsregler:
- Der skal holdes afstand mellem ansatte og beboere.
- Beboerservice kører kun ud til indvendige opgaver i lejlighederne som er absolut nødvendige såsom svigt i varmeforsyningen, hærværk (ødelagte ruder mv.), vandskade og lignende. Der vil dog kunne udføres ”mindre” vedligeholdelsesopgaver fra ”ventelisten” ude i lejlighederne hvis der sikres en god særskilt planlægning, bl.a. at der kan holdes afstand mellem ansatte og beboere, fx ved at beboerne ikke befinder sig i samme rum som de ansatte.
- Servicekoordinatoren sikre at der inden besøget, laves en fast aftale med beboere om forholdsreglerne.
- Ejendomsfunktionærer skal altid bruge mundbind ude i boligerne, samt i afdelingernes indendørs fællesområde.
- De opsatte plakater om forebyggelse af spredning af coronavirus opdateres løbende.
- De opsatte håndspritdispenser i afdelingerne opfyldes løbende med håndsprit.
- Ved fraflytningssyn skal der undgås fysisk kontakt og der bruges mundbind.
- Fremvisning af opsagte tomme boliger sker efter aftale med Udlejningen og Beboerservice. Beboerservice åbner lejligheden for besigtigelse i et aftalt tidsrum, men der vil ikke være nogen til stede i lejligheden.
- Fremvisning af opsagte beboede boliger, kan kun ske efter tilladelse fra fraflytter.
- Grønt og Blåt team, fortsætter med arbejdsopgaver der kan udføres med respekt for vores forholdsregler.
Pas på hinanden.
Hobro Boligforening
Link til hjemmeside om Corona
Link til ofte stillede spørgsmål om Corona